e-Fatura Başvurusu Nasıl Yapılır?

You are here:

e-Fatura Başvurusu Nasıl Yapılır?

Sadece 3 Adımda Başvurunuzu Tamamlayın!

1. Adım:

Tüzel kişiler için:

Kamu Sertifikasyon Merkezi aracılığı ile mali mühür temin edilmesi gerekmektedir.

İlgili alana https://mportal.kamusm.gov.tr/bp/edf.go adresinden ulaşıp, “sertifika başvurusu yap” kısmına tıklamanız gerekmektedir.

Mali mühür için, size açılan formu doldurduktan sonra ücret ödemenizi tamamladıktan sonra 3-4 gün içerisinde mali mühür tarafınıza ulaşmış olacaktır.

Mali mühür temin edildikten sonra https://onlineislemler.kamusm.gov.tr/landing adresine giriş yaparak mali mühür şifre işlemlerinizi de tamamlamanız gerekmektedir.

Gerçek kişiler için:

Aynı şekilde mali mühür temin edebilir veya e-imza kullanılabilmesi mümkündür.

2. Adım:

Gelir İdaresi Başkanlığı Başvuru Süreci:

https://ebelge.gib.gov.tr/anasayfa.html sayfasına giriş yaptıktan sonra sayfanın altında yer alan başvuru alanından da e-Fatura başvuru sürecinizi tamamlamanız gerekmektedir.

3. Adım:

Yukarıdaki adımları tamamladıktan sonra, aşağıdaki formu doldurup bize iletmeniz durumunda arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir.

e-Fatura Başvurunuzu Hemen Başlatın:

Sorularınız için bizi arayabilirsiniz.

0 850 215 88 75

Pazartesi - Cuma 08.00 - 18.00 arası.

Sorularınız için bize e-posta gönderebilirsiniz

Sorularınızı bize eposta yoluyla gönderin, size hemen ulaşalım!

Konum

Hacettepe Üniversitesi Teknokent 4. Ar-Ge Binası No: 8 Beytepe - Çankaya/ANKARA

Lütfen ziyaretinizden önce bize bilgi verin.